gallery/index
gallery/linovica_gerb

Линовицької селищної ради ОТГ

 

 Графік роботи:
     з 08.00 - 17.00 год
        Перерва:
     з 13.00 до 13.45 год.
        Вихідні дні – субота, неділя
gallery/1234

Офіційний сайт

ОСНОВНІ ЗАХОДИ,

які планується провести 

Линовицькою селищною радою

у травні 2019 року

 

    

01.05.2019      Футбольний турнір пам’яті О.Гончаренка

                         

08.05.2019      Мітинг до Дня пам’яті та примирення

                                                                 Нова Гребля 

                                                                  Бубнівщина

09.05.2019      Мітинг до Дня пам’яті та примирення

                                                                      Линовиця

09.05.2019      Вітання ветеранів школярами

 

10.05.2019      Засідання виконкому

 

12.05.2019      Засідання сесії

 

26.05.2019      Свято останнього дзвоника

 

           

                    

gallery/10
gallery/faceb
Погода
gallery/440

Співпраця служби зайнятості з 

Линовицькою ОТГ

 

     В рамках співпраці з  об’єднаними територіальними громадами директор  Прилуцької міськрайонної філії Лариса Татарченко провела робочу зустріч з головою Линовицької ОТГ Віталієм Нестерком, де обговорили питання розвитку громади,  формат роботи фахівців служби зайнятості в ОТГ та підписали Угоду  про співпрацю у 2019 році, а також щодо залучення 50 безробітних до участі у громадських роботах. Обговорено строки проведення громадських робіт у 2019 році, проінформовано про необхідність визначення соціально-значимих об’єктів, на яких планується проводити громадські роботи та розширення видів громадських робіт соціального спрямування.

     У ході зустрічі з директором ринкоутворюючого підприємства СТОВ «Цукровик» Володимиром Гайдовським та начальником  відділу кадрів  Наталею Безбах обговорювались питання щодо залучення безробітних до сезонних робіт,  проведення стажування на підприємстві, а також щодо підвищення рівня заробітної плати працівникам підприємства, в результаті чого буде наповнюватись бюджет громади.

    З метою  оперативного інформування мешканців Линовицької ОТГ  на особистому прийомі Ларисою Татарченко надано консультації 6 жителям ОТГ та надано інформацію про актуальні вакансії.

   

gallery/178
gallery/dsc02919
gallery/dsc02923
gallery/dsc02924

     Порадить, як правильно скласти резюме, щоб роботодавець вирізнив з-поміж інших і запросив на співбесіду. Навчить, як поводитись на першій зустрічі з майбутнім керівником. Підкаже, де можна підвищити кваліфікацію, щоб відповідати вимогам омріяної посади. І, власне, підбере вакансії.

     Та не треба думати, що кар’єрний радник – такий собі чарівник, до якого варто лише підійти і на вас просто з неба «звалиться» пропозиція бажаної роботи з великою платнею, про які ви навіть не мріяли. Самим клієнтам необхідно здійснювати активні дії для того, щоб знайти реальне місце роботи і почати заробляти, а не тільки «відмічатися на біржі» й отримувати виплати.

Відповідальність з’явилася й у безробітного, котрий має бути зацікавлений у своєму працевлаштуванні та активно включатися в пошук роботи.

     Фахівець і клієнт стають партнерами. Адже мета у них спільна – швидше й ефективніше знайти роботу для людини.

Радник і безробітний розробляють індивідуальний план працевлаштування, останній зобов’язується його виконувати, засвідчивши згоду власним підписом. 
     Якщо людина не сприяє власній зайнятості, не виконує рекомендації кар′єрного радника, то може втратити на певний період частину допомоги по безробіттю, а за певних умов навіть позбутися статусу безробітного. 
Рішення про застосування таких санкцій приймає теж кар’єрний радник.

Використання послуг кар’єрних радників має на меті мотивувати людей до праці, надавати індивідуально орієнтовані послуги, зробити шукачів роботи мобільними і підготовленими гравцями на ринку праці.

Реєстрація за новим порядком

     Створення інституту кар’єрних радників передбачене новим Порядком реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 року № 792, що набрала чинності з 1 січня 2019 року. 
     Кар’єрний радник – це співробітник служби зайнятості, що забезпечує надання послуг особам, які шукають роботу, зареєстрованим безробітним, здійснює супровід таких осіб з метою їх подальшого працевлаштування.

Первинний прийом, реєстрацію, анкетування, підбір вакансій робить реєстратор, який першим зустрічає відвідувача, вивчає його цілі й очікування, налаштовує і мотивує на працю. Якщо тривалий час із різних причин людина не може працевлаштуватися, її направляють до кар’єрного радника, як більш вузького спеціаліста, котрий «вестиме» клієнта до досягнення бажаного результату і усунення причин, що заважають знайти роботу.

   На сьогодні першочерговим завданням Державної служби зайнятості є поліпшення сервісного обслуговування клієнтів служби, індивідуалізоване надання якісних і результативних послуг у залежності від потреб клієнта. Одним із кроків у цьому напрямку є запровадження інституту кар’єрного радника. Такі радники – це фахівці нашої служби, які зараз проходять навчання, вони працюватимуть з клієнтом по принципу кейс-менеджера і допомагатимуть людині впоратися з проблемою безробіття і зі змінами у житті.

Кар’єрний радник покликаний активізувати потенціал людини, залучити її до процесу пошуку роботи. Першочергове завдання цього спеціаліста – розробити на підставі проведеного поглибленого профілювання спільно з клієнтом план заходів, які прискорять повернення людини на ринок праці.

      Крім кар’єрних радників, виділені реєстратори, які першочергово працюють з клієнтом і в разі непрацевлаштування на першому етапі скеровують його до кар’єрного радника. Радник визначає, чому не вдалося оперативно працевлаштувати людину, з’ясовує, які трудові навички їй необхідно вдосконалити, окреслює проблему, що перешкоджає отримати роботу, й допомагає її подолати. Важливо, щоб людина сама розуміла цю проблему і була зацікавлена у вирішенні.

 

gallery/444111

Kонсультант, психолог, партнер

 

     У службі зайнятості  почали працювати кар’єрні радники.

Вже місяць у підрозділах Державної служби зайнятості діють кар’єрні радники – досвідчені спеціалісти з працевлаштування і розвитку кар’єри, індивідуальні консультанти, які здійснюють супровід безробітного до моменту влаштування на робоче місце.

                                                                Кар’єрний радник: хто він?

    Радники виділені з поміж найбільш фахових працівників, які мають великий досвід роботи з людьми, не бояться опановувати нові підходи, вміють знаходити спільну мову з клієнтами, розбиратися в складних життєвих ситуаціях. 
    «Паперової», тобто технічної роботи у такого спеціаліста менше. Зате більше часу залишається на «живе» спілкування. За допомогою методу профілювання визначаються індивідуальні характеристики клієнта, що сприяє визначенню оптимального переліку послуг.

    Радник з’ясує, чому людина тривалий час не може знайти роботу – можливо, не вміє презентувати свої трудові вміння і навички, має завищені вимоги, особисті причини тощо. Підсобить у подоланні психологічного бар’єру.

Онлайн-послуги для роботодавців – електронний кабінет

 

     Послуги служби зайнятості стають більш доступними завдяки впровадженню нових сучасних сервісів. Один з них – електронний кабінет роботодавця. Фактично це персональне автоматизоване робоче місце, доступ до якого можна отримати за допомогою комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет.

     Користуючись електронним кабінетом, роботодавці можуть оперативно здійснювати пошук необхідних кадрів, подавати звітність, а також  отримувати інші послуги.

     Створити Електронний кабінет нескладно і це не забере багато часу. Потрібно зайти на головну сторінку сайту https://www.dcz.gov.ua, відкрити закладку «Роботодавцям», обрати «Електронний кабінет роботодавця» та зареєструватися. А для цього - внести інформацію для створення облікового запису, обрати мету реєстрації («Пошук працівників»), внести інформацію про підприємство. Реєстрацію буде завершено після введення коду підтвердження, надісланого на ваш е-mail.

Щоб отримати доступ до інших послуг, необхідно звернутися до служби зайнятості за місцем реєстрації підприємства, повідомити адресу електронної пошти, логін та пароль, за якими здійснювалася реєстрація на сайті. Фахівець пов’яже профіль на сайті з Єдиною інформаційно-аналітичною системою (ЄІАС) Державної служби зайнятості. Після оновлення сторінки реєстрації сервіс авторизує роботодавця на сайті і надасть доступ до послуг служби зайнятості.

     Відтак роботодавець матиме змогу подати звіт за формою 3-ПН, переглядати стан укомплектування заявлених вакансій, історію направлень службою зайнятості шукачів роботи, надану звітність, виконання договорів на громадські та на інші роботи тимчасового характеру, можливість отримання компенсації єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та тематику семінарів для роботодавців, а також пройти онлайн-опитування щодо перспективної потреби в кадрах.

 

Отож, шановні роботодавці, реєструйтеся та користуйтеся онлайн-послугами служби зайнятості.